پسر من 12کیلو بود خودم احساس میکنم لاغره ولی دکترش میگه خوبه🫤آخه غذا هم خوب میخوره ولی آنچنان وزن اضافه نمیکنه
سوال منم هس
پسر من ۱۰/۵ از ی سالگی رو این وزن مونده دیگه نمیدونم چ کار کنم
تخم مرغ هم صبحونه ها یا عصرونه ها بده بهش
سوپ اگه دوست داره هر چیزی که فک میکنی مقویه بریز توش بده بخوره
مولتی ویتامین و اهنشو حتما بده
سیب زمینی و مرغ هم حتما تو غذاهاش باشه فرنی با انواع میوه و کره خیلی خوب وزن میده ازش غافل نشو پسته یا بادوم اسیاب کن بریز تو فرنی بعد شیر پاستوریزه هم خیلی خوبه وزن دهیش میتونی شیره انگور یا سه شیره هم استفاده کنی .موز هم عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.