۹ پاسخ

عزیزم اگر بعد ۶ ماه هنوز انقدر شدیده حتما حتما برو دکتر هرچه سریع تر

منم باردارم ...همش بغض دارم دوست دارم گریه کنم ...حال بدیه من خیلی سعی میکردم شاد باشم ولی الان اوضاع از دستم خارج شده ...همه چی بهم گره خورده ...
خدایا کمکمون کن جز تو پناهی نداریم

منم همینطور 🫠

کاش زودتر بگذره ..خیلی دوران بدی رو دارم میگذرونم..دوس دارم از بودن کنار بچه ام لذت ببرم ولی نمیتونم..خدایا کمک ام کن

منم همینطورم
کاش روزا زود بگذره
خیلی حس بدی دارم

من تازه به دنیا آمده بود شیر نداشتم شوهرم گفت باید شیر خودت بدی شیر خشک خوب نیس نشستم اینقدر زار زدم بلند بلند، مامانم اینا باهام گریه کردن

حرف دلمو زدی..منم باهیچی خوب نیستم حتی چیزایی ک قبلا خوشحالم میکرد الان نمیکنه..انقد تودلم غصه دارم..دلم خنده ازته دل میخواد..یجوری ک واقعا حالم خوب باشه..بخاطر دخترم خیلی دارم سعی میکنم خوب باشم ولی سخته عمیقا حالم بده مخصوصا وقتی خونه تنهام انگار تمام غصه های عالم تودلمه..نمیدونم چیکار کنم😞

مشاوره به درد نمیخوره دکتر مغزواعصاب برید قرص میدن نری بدتر میشه بهتر نمیشه،اسنترا و هالوپریدول میدن معمولا من رفتم خیلی خوب شدم حتما برو هرجور شده برو

آره خیلی بده حال آدم باهیچی عوض نمیشه ،😔

سوال های مرتبط