۷ پاسخ

کولیک ان‌شاءالله نمیگیره ولی پسر من از ۶۰ روزگی رفلاکسش‌ شروع شد تازه🥲 یعنی ممکنه اما ان‌شاءالله برا شما همینطور عالی پیش بره

ن دیگ

واسه من ازماه دو شروع شد

عزیزم دوتا دستمال بردار ی اهنگ کوردی بذار حسابی برقص😂 تاماااام

نه انشالله نمیگیره

دختر من از ده روزگی شروع شد.ی ماهگی شدید شده بود الان نزدیک سه ماه خیلی خداروشکر بهتر شده

نه دیگه
خوش بحالته😂

سوال های مرتبط