کولیک انشاءالله نمیگیره ولی پسر من از ۶۰ روزگی رفلاکسش شروع شد تازه🥲 یعنی ممکنه اما انشاءالله برا شما همینطور عالی پیش بره
ن دیگ
واسه من ازماه دو شروع شد
عزیزم دوتا دستمال بردار ی اهنگ کوردی بذار حسابی برقص😂 تاماااام
نه انشالله نمیگیره
دختر من از ده روزگی شروع شد.ی ماهگی شدید شده بود الان نزدیک سه ماه خیلی خداروشکر بهتر شده
نه دیگه
خوش بحالته😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.