تنبلی تخمدان نداری؟منم چندوقته پریودیام اینجوریه
قصدبارداری نداشتی که مثلا سقط باشه؟
الان تنها چیزی که یه ذره ارومت میکنه استراحت (اگه بچه بذاره و پدرش همکاری کنه) و کیسه اب گرمه قشنگ بذاری بین پاهات چون زیاد اینجوری میشم حالتو میفهمم
من تا حالا کیست نداشتم برا همین نمیدونم اون لکه بینی و تیکه های سفت چی بودن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.