۳ پاسخ

تنبلی تخمدان نداری؟منم چندوقته پریودیام اینجوریه

قصدبارداری نداشتی که مثلا سقط باشه؟

الان تنها چیزی که یه ذره ارومت میکنه استراحت (اگه بچه بذاره و پدرش همکاری کنه) و کیسه اب گرمه قشنگ بذاری بین پاهات چون زیاد اینجوری میشم حالتو میفهمم
من تا حالا کیست نداشتم برا همین نمیدونم اون لکه بینی و تیکه های سفت چی بودن

سوال های مرتبط