عزیزم چرا که نه همش دست خداست من نمیدونم چرا ی عده میگن نه شاید بمونه از کجا میدونید
ن
اره خواهر من ۲۶هفته اومدن بچه هاش الان ده سالشونه ماشاللع
اره عزیزم
بازم به شرایطش بستگی داره
خدا بخواد چرا که نه
نه زیر سی هفته نمیمونه
اره ولی باید تو دستگاه باشن ی مدت
انشالله عزیزم. باید مدت زیادی دستگاه باشن
۲۶هفته خواهرزاده ام به دنیا اومد دو قلو نبود اما الان ۴سالشه
درصد کمی شانس داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.