۸ پاسخ

دستور این کیک خوشمزه /کشمش و گردو رو داخل آب خیس کنید ابکش کنید بعدش گردو هارو با دست خورد کنید/دوتا تخم مرغ رو هم بزنید تا از لختگی در بیاد وانیل و ی لیوان شکر رو با چنگال بزنید بعدشی لیوان شیر و نصف استکان روغن مایه رو بهش اضافه کنید دو لیوان ارد و بکینگ پودر رو هم بزنید بعدش کاغذ روغنی بندازین ته قالب زیرشم روغن بزنید ک سر نخوره کاغذ /مواد رو بریزین کشمش و گردو هم بریزین روش کمی هم کره بندازین رو کیک بزارین زیرش بپزه داخل فر/بعد روشو بزنید در کل با ۱۷۰درجه/۳۵دقیقه یا۴۰دقیقه اماده هستش

سلام عزیز دستورش میگید

رسپی به ماهم بده گلم
نوش جونت باشه ❤

وای دلم خاست خدای نوش جونت

به به نوش جان

عزیزم چه نوری باید خونه داشته باشه که گل توی بالکن خوب بمونه یعنی افتاب اصلا نیوفته یا تایم خاصی روش بیوفته ؟

به به نوش جان

چه عالی دستورشو میگین🍬☕️

سوال های مرتبط