این چیزایی ک نمیتونی بخوری اتفاقا همش ضرره.مرغ وگوشت و اجیل و لبنیات پرچرب بخور ازهمه چی بهتره
من نی نیم ۲۶هفته و ۲روز وزنش۹۰۰بود.بنظرم وزن شما هم رنج نرماله
وقتی انسولین میزنی باید بخوری دیگه انسولین واسه همینه
بین ناهار و شام قندتو بگیر ببین چنده اگه خیلی پایین بود یچی بخور
میگو و کباب کوبیده خیلی بخور
اتفاقا وزنش خوبه من نینیم 29هفته 1100بود دکتر گفت نرمال
مرغ ماهی بخور
تا میتوووونی بادام درختی و بادام هندی بخور
کباب
ماست و کدو خورشتی که هم قند میاره پایین هم خوبه
خوراک عدسی و لوبیا میگن خوبه
همه ی اینایی که میگی بخور اما کمتر بخور
وعده هات رو بیشتر کن و غذات رو یه جا نخور
سبزیجات یا سالاد همراه برنجش و ماکارونی بخور
برای خودت یه دونه کدو روی برنجش بذار تاثیرش عالیه
بچه برای وزن گیری نیاز به پروتئین داره
مثلاً برنج و مرغ داری میخوری مرغ رو بیشتر از برنج بخور و بازم میگم سبزی یا سالاد همراهش باشه
نه اتفاقا وزنش خوبه بنظرم خودتو نگران نکن
واسه وزن دهب حلیم خوبه این دیگه قند نداره میتونی بخوری
بادام هم خوبه
روزی سه تا دونه خرما هم با شیر بخور
تخم مرغ هم عالیه
کلا چیزای پروتئین دار بخور جای چیزای شیرین بچه وزن میگیره
انسلین چند واحد میزنی
پروتئین اینا بخور جاش مثل مرغ گوشت ماهی لبنیات
ولی اوکیه زیاد کم نیست برای این هفته
28 هفته ۲۰۰ گرم؟؟؟😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.