عزیزم اگر حکم طلاق صادر شده شما با دادگاه دیگه کاری نداری
فقط خودت ب هر دفترخونه ای ک میتونی برو نوبت بگیر
دوتاشاهد مرد میخاد
و اینکه پریود نباشی
آخی کاش یه راهی بود بخاطر بچت میموندی البته مطمئنم تلاش خودتو کردی به اینجا نرسه😔😔😔
ینی جدا شدی؟؟
آره باید بری بهت بگن کدوم دفترخانه و چه روزی بری اونجا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.