پوشک

شیرخشک

حساسیت

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم اگر حکم طلاق صادر شده شما با دادگاه دیگه کاری نداری
فقط خودت ب هر دفترخونه ای ک میتونی برو نوبت بگیر
دوتاشاهد مرد میخاد
و اینکه پریود نباشی

آخی کاش یه راهی بود بخاطر بچت میموندی البته مطمئنم تلاش خودتو کردی به اینجا نرسه😔😔😔

ینی جدا شدی؟؟

آره باید بری بهت بگن کدوم دفترخانه و چه روزی بری اونجا

سوال های مرتبط