خانما اگر تو ۱۲ هفته سرویکس 38بود خوبه یا بد
میشه راهنمایی کنید سرویکس چی

۲ پاسخ

بهتره با پزشکت مشورت کنی
اندازه اش تقریبا خوبه ولی سعی کن اصلا کار سنگین و پیاده روی نکنی و چیز سنگین برنداری تا پایین نیاد

خوبه عزیزم برا من تو انومالی تو شد۳۷

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته بیستم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیان کوچولو مامان نیان کوچولو ۴ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق😍 مامان فندق😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان مرصاد مامان مرصاد هفته پانزدهم بارداری