۸ پاسخ

اسهاله دیگه

اگ شیر خودتو میخوره تا ۱۰ ۱۲ بارهم اشکالی نداره
دکتر گفت

نه.

بیشتر از ۸بار خطرناکه

برا نوزاد بیشتر از 5بار شد میشه اسهال عزیزم باید ببری دکتر

اگ شیر خودتو میخوره نه

نه عزیزم آبکی نباشه

چه خطری؟دختر من هنیشه زیاد دستشویی میکنه

سوال های مرتبط