۶ پاسخ

من دو روز میدم یه روز نمیدم

روزی ۸۰۰ میلی گرم تو این سن نیاز دارن ، من شنبه تا چهارشنبه هر روز با ناهار یه قرص ژله ای هزار میدم طبق نظر چندین متخصص اطفال

دکتر دختر من گفته هرروز هفته به جز جمعه ها

هر روز به جز پنجشنبه جمعه

عزیزم قرص دوز ۱۰۰۰ میدی؟
یا شربت؟
بعد قرص از همونهایی که برای بزرگسالان هست میدی؟یا جداعه؟ ؟

من یک روز در میون میدم

سوال های مرتبط

مامان ♡☆♡عسل مامان♡☆♡ مامان ♡☆♡عسل مامان♡☆♡ ۶ سالگی