من دو روز میدم یه روز نمیدم
روزی ۸۰۰ میلی گرم تو این سن نیاز دارن ، من شنبه تا چهارشنبه هر روز با ناهار یه قرص ژله ای هزار میدم طبق نظر چندین متخصص اطفال
دکتر دختر من گفته هرروز هفته به جز جمعه ها
هر روز به جز پنجشنبه جمعه
عزیزم قرص دوز ۱۰۰۰ میدی؟
یا شربت؟
بعد قرص از همونهایی که برای بزرگسالان هست میدی؟یا جداعه؟ ؟
من یک روز در میون میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.