منم دکترماز ۲۸ هفته به بعد گفته ۲۰روز یه بار بیا
امروز هم رفتم بعد ۲۰ روز باز همون رو گفت
دکترت حرفه ای وکار بلده یعنی✌️☘️👌🏻
دکتر منم گف ۳۶هفته و۳۸ هفته سونو بده فقط همین
از ۳۰ تا ۳۶گف برو مال خودت باش🤣🤣🤣
من ۳۰ هفته رفتم سونو رشد و برای نوبت زایمان سزارین رفتم پیش دکتر ،تو این .فاصله درمانگاه میرفتم ،روال همینه خواهر گلم
۳۳ هفته سونو دادم.گفت ۳هفته دیگه بیا سونو که نامه سزارین هم بدم
دکتر ریلکس فقط دکتر من هفته های اول
با سابقه سقط و تنبلی تخمدان پر از استرس رفتم پیشش نه پرژسترون نوشت نه استراحت گفت فقط تا میتونی آرامش داشته باش🙂↕️😐😂تازه مامای مراقبت تاریخ میزنه هر دو هفته دکترم خط میزنه میگه برو سه هفته یا چهار هفته دیگه بیا😪هرچی هم میگم میگه طبیعیه
به من گفت از این به بعد دوهفته یک بار بیا
سی هفته رفتم سونو رشد الان برای ۳۵ هفته دوباره باید برم سونو رشد
دکتر کار بلد و مطمئن اینطوریه
منم ۳۰ هفته رفتم سونو بچمبریچبودگفت ۳۵هقته سونو بده که ببینیم چرخیده یا چی
که چرخیده بودگفت دیگه نیا تا فلان تاریخ
اگرتا اینتاریخ زایماننکردی بیا پیشم ببینمت
پزشک من این ماه چکابامو بجای هرماه کرد هر۳هفته
ولی پزشک منم مخالف سونودادن زیاد هست اما چکاب رو ن میگ باید بیشتر بشه
جدیدا واسه من هر سه هفته یبار نوبت میده.
اوایل خیلی دوس داشتم تند تند برم پیشش الان دیگه حال ندارم🤦♀️😑
دکتر من گفته هر هفته بیا
دکتر من هر دو هفته میگه بیا دیگه خسته شدم میخوام ایندفعه سره یه ماه برم
دکترت کیه عزیزم ؟
دکتر منم خیلی با سونو موافق نیست
مگر اینکه مشکلی باشه سونوم یا چیزی باشع ک بگه برو سونو مجدد در کل میگه استاندارش سه تا چهار بار در طول کل بارداری
حتما مشکلی نداشتی ننوشته برات دیگه
خب اک وضعیتش اوکی باشع ک چرا الکی بری منم ۳۲هفته رفتم گفته این هفته هم برم
همینه دیگه منم30هفته سونو دادم چون سزارینم سونو نمی خاد ولی طبیعی فک کنم38هفته هم سونو میدن حالت بچه را ببینن
دوهفته یبار سونو مینویسه خستم کرده
نه من از ۲۲ هفته نرفتم تا ۳۲ هفته چندروز پیش رفتم ..هم بهداشت بری سروقت کافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.