۳ پاسخ

من دارم میرم تو ۱۸ هفته ولی هیچی چرا حس نمیکنم با این که جفتم خلفی...‌شما کجا ی شکمتون حس کردید؟چطور بود ؟
یعنی من متوجه نمیشم یا هنوز تکون نمیخوره بچم؟

به سلامتی ولی چرا من هنوز هیچی حس نمیکنم

نی نیت دختره یا پسر؟

سوال های مرتبط

مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کارن 🥹 مامان کارن 🥹 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین کوچولو مامان هامین کوچولو ۳ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نِلین مامان نِلین هفته بیست‌وهفتم بارداری