۴ پاسخ

از ۴ ماهگی برای بعضی بچه ها با نظر پزشک شروع میکنن

بنظرتون شیرخشک غذای کمکی حساب میشه من شیر خودمو میدم شیرمم خوبه خداروشکر میگم از ۵ماهگی شیرخشک هم بدم چی میشه؟

من از چهار ماهگی شروع کردم خداروشکر هیچ مشکلی هم نداره پسرم خیلیم تپلی شده بود

بله من اخر ۴ اول ۵ شروع کردم برای دختر بزرگم به صلاح دید دکترش چون دکتر متخصص تغذیه کودکان هم هست

سوال های مرتبط