🥲🥲🥲درکت میکنم واقعا حق داری
منم واقعا افسرده به تمام معنا بودم
از شوهرم دور بودم باهم تنها نمیشدیم
اون آزادی قبل بچه رو نداشتم فکرمیکردم دیگه همش همینه بچه داری اعصاب خوردی گریه درد
حوصله هیچکس رو نداشتم من هیچکس
اما الان نمیگم مثل قبل شده ولی خیلیییی بهتر از روزای اولم
همینکه بری خونه خودت با تمام سختی های بچه داری ولی حال ادم عوض میشه
عزیزم طبیعیه این حسی که داری چون هنوز به این شرایط عادت نکردی،میگذره این روزا گلم...من وقتی بچه اولم بدنیا اومد دقیقأ همین حس تورو داشتم تازه اون موقع فهمیدم چقدر به همسرم وابسته ام احساس میکردم ازش خیلی دور شدم دوست داشتم مثل سابق کنارم باشه ولی خوب طبیعتأ بیشتر وقتمو بچه پر کرده بود کم کم هم عادت میکنی هم یاد میگیری قوی باش و البته صبور❤️
نگران نباش عزیزم اوایل که آدم زایمان میکنه همین طوریه
خوب میشی گلم فقط به هیچ وجه تنها نمون
عزیزم منم اینجوری شدم ولایت حال خیلی بدی کامل میفهممت
میدونم حالتو خیلی حس بدیه
اما به این فکر کن که خیلی زود تر از چیزی که فکر مبکنی میگذره
منم دقیقا همین بودم همش دوست داشتم وقتی کسی چیزی میگه مرتضی جوابشو بده، همش پیشم باشه، ببینه خستم کمکم کنه از طرفی اصلا باهم تنها نمیشدیم بخاطر این همش ازش دلخور بودم اما خوب اونم حال منو داشت اونم تو موقعیت جدیدی بود دوتامونم سردر گم بودیم
ادم هم روحش خستس هم جسمش
اما همش گذشت یادته قرار بود پناه دنیا بیاد تازه تو حامله بودی چقدر زود گذشت تو بچتو دنیا اوردی همه سختیای بارداری رو تحمل کردی اینم مثل یه چشم بهم زدن میگذره الان پناه غلط میزنه سینه خیز میره داره دندون درمیاره 🥹فکر کن به چند ماه دیگه انقدر برات بخنده که عوض همه ناراحتی های الانتو یادت بره
فداتشم درکت میکنم زایمان اولم اینجوری بودم یه شب زدم زیر گریه هر کس ب خودش گرفت مادر شوهرم قهر کرد برگشت گفت فاطمه اینجوری میکنه من نیام ناراحته ک من اومدم شوهرم درکم نمیکرد اصلاااا افسردگی بعد زایمان گرفتم چند ماه درگیرش شدم سعی کن خودتو خالی کی من از شوهرم جدا شدم ولی الان بهترین مرد دنیا نصیبم شده
وقتای ک خونه خلوته استفاده کن برو پیش شوهرت بهش بگو به بغلش نیاز داری اینجوری اروم تر میشی متاسفانه من هیچ علاقه ای ب شوهر سابقم نداشتم الان همین استرسو دارم ک زایمان کنم چجوری 10 روز جدا از شوهرم بخوابم
بعد ی مادر نیاز داره بعضی وقتا خودشو خالی کنه بنظرم یکم گریه کن خالی بشی
تا ۱۵ روزگی این حسو داشتم نمیتونستم با وضعیت جدیدم ارتباط بگیرم سعی کن شده با ماشین برو دور دور از خونه بزن بیرون ،تو حصار افکارت نمون انشاالله حالت بهتر میشه
افسردگی بعد زایمانه اصلا بغض نکن برو راحت بشین ساعت ها گریه کن و خودتو خالی کن منم اینجوری بودم تا ۴۰ روز خودش خوب میشه
الهی دورت بگردممنم عین تو بودم درکت میکنم متاسفامه هنوزم درگیرم ولی خیلی کمتر شده سعی کن تنها نباشی اصلا یکی کمکت کنه واقعا سخته من تازه بعد ۵۰ روز دارم کمی عادت میکنم و گریه هامکم شده
عزیزم تو بچت بدنیا اومده منکنه بخاطر زایمانت باشه میگن اصولا بعداز زایمان این حالتا ب ادم دست میده منکه هنوز باردارم ولی هی بغض دارم منو چی میگی اخه__هرثانیه پامیشم میرم ت اتاق ی دل سیر اشک میریزم میام بیرون اصلا نمیدونم چمه شوهرم همش میگه بخاطر بهم ریختگی هورموناس خوب میشی کم کم خودتو بیخیال بگیر ولی نمیتونم
من هنوز همینم 💔 . بعد زایمان میگن این حال و احوال طبیعیه
طبیعیه عزیزم 🥲🥲🥲🥲 هممون این روز هارو گذروندیم
خیلی خیلی سخته ولی تموم میشه
روزهاش شیرین آینده این روزهارو فراموش میکنی
برگرد به چند روز پیش فکر میکردی بتونی از پس زایمان بر بیای؟ اصلا یادت مونده؟ این دوران هم همینه برای همه هست سعی کن سخت نگیری
اگه شرایطتت سخته خونه نمون برو خونه مامانت
نشد از دوستات کمک بگیر
ولی هر کار میکنی نقش آدم قهرمان رو در نیار که تنها بخای از پسش بر بیای
صبحا صدای تلویزیون رو بلند کن حالت خوب باشه
تا بچه میخابه تو هم بخواب
مهم نباشه خونت شلوغه
فقط و فقط به فکر خودت و بچت باشه
نزار درگیر افسردگی بعد زایمان بشی
عزیزم تا گریه نکنی اروم نمیشی راحت باش گریه کن خودتو خالی کن... منم یه چند باری همینطوری بودم ولی اگه شیر خودتو به بچت میدی یکم بدوش بعد بده که به قول معروف شیر جوش ندی به بچت....
حق داری عزیزم اوایل بچه داری وقعا سخته سعی کن حال خودتو خوب کنی حتی با یه کارکوچیک قوی باش میگذره انشاالله
افسردگی بعد زایمانه
طبیعیه عزیزم منم همینجوری بودم
میدونم چی میگی درکت میکنم
چرا چیرشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.