دوستای سرکلاژی شما خیلی استراحت می‌کنید یا نه استراحت نسبی دارید

۵ پاسخ

عزیزم من یک ماه پیش سرکلاژ کردم و در حد سرویس بلند میشم اونم فرنگی
البته جفتم سرراهی بود و هماتوم هم داشتم
دکترم‌گفت بهتره همچنان استراحتت در همین حد باشه

نسبی عزیزم

من ده روزه عمل کردم فعلا مطلق هستم تا چهارشنبه برم مطب ببینم چی میگه

من نسبی🤣🫱🏼‍🫲🏽
تازه میگردم
تو خونه ام زیاد راه میرم🙏🏼😆

من نسبی دارم

سوال های مرتبط

مامان Tala
🐣👧




Tehran مامان Tala 🐣👧 Tehran هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نهال و داداشی مامان نهال و داداشی ۷ ماهگی