عزیزم میشه بردیش بیای بگی چی گفت پسر منم چیز خاصی نمیگه فقط دد و جیس
پسر من قبل یه سالگی بابا ماما میگفت الان نمیگه .
الان فقط میگه دد . او جی
میگه
منم نگرانم میگن فراموش کنن خوب نیس
یعنی چی یعنی هیچ کلمه یا حتی آوا هم نمیگه
دختر منم فقط مه مه میگه با یه وقتای بابا ،البته دختر اولم ۳ سالگی حرف زد نگران نیستم
بهداشت ک میبردی اصلا حرفی بهت نزده بودن؟؟یعنی هیچ کلمه معناداری نمیگه؟حتی ماما و بابا؟
متخصص خوب من واقعا دکتر حمیدرضا کیانی فرو پیشنهاد میدم عزیزم ولی نمیدونم در خصوص حرف زدن چه متخصصی نیازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.