خانوما پای راستم ورم کرده مث بادکنک شده طبیعیه؟

۷ پاسخ

نمیدونم ولی میگن ورم یک طرفه خطرناکهچی بیمارستان برو
اگ شرایطش رو نداری همین الان زنگ بزن ۴۰۳۰ اگ جواب ندادن دیگ برو بیمارستان
حالا بازم هرطور میدونی،بالاخره ماهت هم بالاس

زنگ بزن 4030 راهنماییت میکنن ولی میدونم طبیعی نیس ورم یک پا

من سرپاور راه ک میرم پای راست ورم میکنه

نه طبیعی نیس برو اورژانس

هفته۳۹هستی احتمال بودنش هست برو‌حتما زایشگاه

سلام نه طبیعی نیست یکبار من پرسیدم گفتن علایم مسومیت خدانکرده مثلا تهو سرگیجه ورم یک طرفه دست و‌پا سرگیجه و...
حالا داخل گوگل سرچ کن خودت بازم

تو بارداری دور از جون آدم بمیره هم طبیعی

سوال های مرتبط