نان
دوستم بچش گیگوز میخوره ماشالا تپلیه اما خیلی سبکه مثلا اگر بچه تو با ۱ درجه نان سیر میشه اونو باید ۳ درجه درست کنی
تازه هر نیم ساعت چهل دقیقه بازم باید حل کنی بدی بهش باید چندتا شیشه شیر دم دستت باشه من دوست نداشتم این مدلی البته بچه من شیر خودمو میخوره فقط بعضی وقتا شیر خشک میدم که خب همون نان بهتره
البته ژنتیک هم هست و اینکه بچه رفلاکس نداشته باشه اگر داشته باشه روند وزن گیریش یکم کند میشه مثل بچه من
و دیگه فرقی نمیکنه چه مارکی بدی
من به دخترم گیگوز میدم. وزنش هم دیگه داره از نمودار رشد میزنه بالاتر.🤣
ببلاک هم بهش ساخت خوب بود
گیگوز محبوبیت خاصی پیش دکترا داره طعمشم خوبه ،اگه به بچت بسازه وزن دهیشم خوبه
من با گیگوز اوکیم
صددرصد شیرخشک خارجی بخر براش اینا چین بقران خیلی بدمزه و ناخش هستن
دوتاش عالین از یه شرکتم هستن نان سنگین تره گیگوز سبک تر
دکتر به من گفت شیر خشک ها فرقی ندارن،بستگی به خود بچه داره کدومش بهش بسازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.