خانما وزن دهی شیرخشک نان بهتره یا ببلاک؟؟

۴ پاسخ

دهانش این جوری می کنه

تصویر

از دهانش اب می میاد

میگن ببلاک چون شیرینه

نان امتحان کردم وزن میده اما بچمو یبوس کرد شدید

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی