در مورد شیر اومدن نمیدونم ولی درد سینه قبل پریودی طبیعیه من خودم همیشه دارم. اما بهتره سونو بشی شاید کیست هست
آره عزیزم منم بجم شش سالشه شیرمیاد
فشارم نده چیگار داری دستکادب نکن
سلام عزیزم برو دکتر چک بشی منم سینه درد داشتم برام سونو نوشت باید بری دکتری چیز مهم نیست ولی بری بهتره
طببعیه هنوزشیربیاد فشارنده اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.