شبا میذاشتم.
والا تو بیمارستان فقط دو سه تا بزور برام گزاشتن
من از اول تو سرمم مسکن میزدن بعد دیگه گفتن نمیشه یا بزار برات شیاف بزنیم یا مسکن خبری نیست منم درد کشیدن و ترجیح میدادم تا اینکه یکی بیاد برام شیاف بزاره😅از آخر مستخدمه شیاف و ازم گرفت بزور خودش گزاشت بدون اینکه کوچکترین نگاهی بکنه🤣خلاصه اینجوری دکترمم 10 تا شیاف برام تجویز کرد اومدم خونه هرکی هردردی داشت از اون شیافا میزاشت برا خودش😐🤣انگار نه انگار برا من زاچ بوده😂من زاییده بودم اونا درد داشتن تند تند شیاف میزاشتن
من تا روز ده میزاشتم روزی یکی دوتا بیشتر نوافن رو من جواب بود
5 روز اول
دو روز بعدش دیگ دردش اونقدی نیس ک
اخر شبا تا ۳۵ هفته
من اصلا نذاشتم دکترم گفت میتونی تا یک ماه بزاری ولی موقع درد درد نداشتم
من تا ۵ روز گذاشتم اونم وقتی درد داشتم البته به نظرم سه روز کافی بود الکی بود بقیش
دیگه از بس تا میگفتم آخ به هر دلیلی اطرافیان میگفتن شیاف بزن که زدم
اصلا نزاشتم من
تا 10روز گذاشتم روزی یدونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.