اره اصلا شیر برمیگرده تو حلق و بینی باعث خفگی ورفلاکس میشه
یه بالشت نازک بذار زیر سرش
اره اولا نوزاد بود خیلییی سخت میزد انقد میزدیم پشت این طفلک
بعد ک کم کم بزرگ شد الان سه ماهه شده زود میزنه باد گلوشو
من دو تا بچه رو خوابیده شیر دادم،طوری که بچه به پهلوی چپ باشه،والا مشکلی نبود نمیدونم دیگه
من از اول عادتش دادم البته یکم زیر سرش و بلندتر میکنم حالت شیب مانند باشه که تو گلوش نپره یا شیر برنگرده
نه من از همون اول ب بچم خوابیده شیر دادم برای پسر من ک دل درد نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.