۶ پاسخ

آآآآخ که دختر منم همینه.هر یه ربع بیست دقیقه بیدار میشه و گریه می‌کنه.به ضرب شیر میخوابونمش.باز چند دقیقه بعد همینجور
خسته ترینم.تازه شاغلم هستم ، سرکارم باید برم

شاید روزها خیلی میخابه صبح ها هم زود بیدارش کن

یا دل درد یا دندون

منم دخترم ۲خوابید انقد تا۴پیچ خورد ک دیگ ۴کلا بیدار شددهنوزم بیداره.هر شب همینیم.منم میگرن گرفتم همش سردردم.

بخاطر دندوناشه بهونه گیز شده بغلتو میخاد بهش محبت کن تخمل کن عزیزم میگذره🥹دخترمنم همینجوری شده بود بعد ی شب تب کرد شدید دنذون دراورد فهمیدم والستگیش ب سینم بخاطر همین بوده

وای منم سه ماهه همینه😩😩😩روااااااااانی شدم دیگه

سوال های مرتبط