سلام خانما صبخ بخیر بزای ازمایش قند ۱۰ساعت ناشتایی کافیه ؟

۴ پاسخ

سلام عزیزم بله ۸ تا ۱۲ ساعت ناشتایی اوکیه

تا ده اوکی هست چون بعدش بیشتر میشه قند

اره عزیزم. منم دارم امروز خدا کمکمون کنه

سلام گلم بله

سوال های مرتبط

مامان آیدین مامان آیدین هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخمل کوچولوم💗 مامان دخمل کوچولوم💗 ۱ ماهگی