چقد زود داری ازمایش میدی از ۲۴ تا۲۸هفته میرن برای ازمایش
عزیزم از هفته 24 تا 28 آزمایش گلوکز میدن برای شما زوده
منم۱۰ساعت ناشتا بودم رفتم
هشت ساعت بسه
۸تا۱۰کافیه
از ۱۲ دیگه چیزی نخور جز اب بعد با خودت صبحانه چیزی ببری که بعد اینکه محلول رو بخوری یه ساعت دو ساعت بعدش بعد جور ضعف میکنی
منم ساعت ۷ صبح میخوام برم از ۱۰ چیزی نخوردم
بیشتر از ۸ ساعت ناشتا بمونی قند ناشتارو بالا نشون میده
۸ تا۱۰
خوبه ۱۰ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.