۶ پاسخ

منم فردا آزمایش دارم آزمایشگاه گف 8 ساعت باز ی سری میگن 10 ساعت من ک از ساعت ده جز اب چیزی نخوردم

۱۰ ساعت

من ده ساعت تقریبا نخوردم

۱۲ساعت خیلی نیس چرابمن گفت ۱۲ساعت ازمایشم ۳مرحلس

من از ۹ ب بعد چیزی نخوردم ولی میگم شاید ضعف کنم اخرشب برم یچی بخورم از ۱۱ ب بعد ناشتاشم اخه دکترم گفت ۸ساعت

همون ۸تانهایتا۹ ساعت ناشتا بودن کافیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آیدین مامان آیدین هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری