نه خطر نداره
من ۸ساعت ناشتا بودم
شبش شام خوب بخور من تاقبل ۱۰ برنج و مرغ خوردم که سیر بمونم تا صبح. صبح ۷ رفتم ازمایشگاه
من ۸ ساعت ناشتا بودم ولی خب خطر که ندارع
نبابا من اصوالا هر شب شامم ۹ میخورم ازاینور ۸ یا ۹ صبحونه
۸ساعتم باشه کافیه نه ضررنداره
ده ساعت کافیه خطریم نداره
نه من ۱۲ ساعت ناشتا بودم
۸ساعت هم کافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.