۱۰ تا ۱۲ساعت ناشتایی برا آزمایش گلوکز خطر برا جنین نداره؟؟؟

۹ پاسخ

نه خطر نداره

من ۸ساعت ناشتا بودم

شبش شام خوب بخور من تاقبل ۱۰ برنج و مرغ خوردم که سیر بمونم تا صبح. صبح ۷ رفتم ازمایشگاه

من ۸ ساعت ناشتا بودم ولی خب خطر که ندارع

نبابا من اصوالا هر شب شامم ۹ میخورم ازاینور ۸ یا ۹ صبحونه

۸ساعتم باشه کافیه نه ضررنداره

ده ساعت کافیه خطریم نداره

نه من ۱۲ ساعت ناشتا بودم

۸ساعت هم کافیه

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفس و پسری🥰❤️ مامان نفس و پسری🥰❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخمل کوچولوم💗 مامان دخمل کوچولوم💗 ۱ ماهگی