۱۱ پاسخ

طرحش اسپرته عزیزم
ولی من جای شما بودم خیلی رنگ‌ و طرح های قشنگ تری هست از اونا میگرفتم درسته بچه زیاد نمیتونه بپوشه ولی روزای اول هر کی میاد با لباس صفر میبینه پس ترجیحم اینه شیک و قشنگ باشه لباساش

سایزش۰-۳ و این ک دخترونس

اینو میگن لباس بیمارستانی ولی بزرگترن برا بیمارستان فک نکنم خوب باشن پسرونه دخترونه هم نداره ای طرح

اگه میتونین برین عوض کنین با اینکه اسپرته ولی واسه نوزاد دختر حیف نیس یکم رنگ شاد انتخاب کنی یا کلا سفید ،بیشتر به پسرونه میخوره

خیلی قیمتش خوب بود 😥

نه بابا
ست بیمارستانی منم همین طرح سنجابه فقط کرمش

خوب اگر لباس دیگه ای داری سایز صفر باشه یا یک با اون اندازه بگیر
ولی در کل این لباس ها زود کوچک میشه به نظرم نمی ارزه دوباره هزینه کنی با این قیمت ها

نه عزیزم اسپورته
همین سایزش برای بیمارستان خوبه
منم برای بچه قبلیم ازهمین کارتونیای ۱۹تیکه گرفتم قشنگ اندازش بود تا یک دوماه میپوشبد
منم برام سواله سایزچنده
مگه اینکه بذار روی یک لباس سایز یک مقایسش کن

عزیزم اون موقعی ک خرید میکردی میگفتی سایز 0میخوایم
سایز 0تا 3ماه کلا لباسام خیلی خوشگله ولی بنظرم پسرونه ای هست 🤦❤️😂

پشت جعبه هم نیست
یا توی یقه لباس ها
بعد طوسی رنگ خنثی هست مشکلی نداره

قشنگه پسرونه دخترونه نداره طرحش
رو دَر جعبه اش زده چه سایزیه

سوال های مرتبط