۶ پاسخ

شروع تب حواست باشه

الانکه اوکیه ولی پاشویه کن کف پاش ابلیمو بزن اگه اومد پایین که هیچی اگه دیدی رفت بالاتر استامینوفن بده

سی و هفت ونیم به بالا تب هست

۳۷ نیم

تب داره نیم درجه ام اضافه کن

۳۸ شروع تب هستش

سوال های مرتبط

مامان برسام مامان برسام ۳ سالگی