وای چرا گهوارم شده همه ۳۹هفته و دارن میرن بیمارستان 😐😐😐😐😐

۲۴ پاسخ

نترس منو شما نزدیکیم😁

برا من همه زایدن یا۱۰روزگیشونه😂😕

اره برای منم همینه اونا رو میبینم دلم میخواد زودتر بگذره

از منم ایشالا از ماهم زود بگذره و کامل بشن بدنیا بیان بچه هامون

من فقط موندم فک کنم 😫

برا تو خوبههههه برا من زایدن🫣👩‍🍼🤣

مال منم ک همه سقط کردن چراهمچینن😑

و منی که تازه وسط راهم

ما هنوز اینجاااایییم🙋🏻‍♀️😅

کاش منم۳۸بودم😮‍💨

اتفاقا برا من فقط ازمایش گلوکز میاره همه ۲۶ تا ۲۸ هفته هستن😅

برا ما که والا همه میگن کولیک
داره
شیر منو نمیگیره
شیر خشک چقدر بدم
چکا کنم پس نزنههه

اره برای منم خیلی میاره 😍
دوست داشتم منم الان ۴۰ هفته بودم

واسه من امروز همه با دختر کوچولو یا پسر کوچولوشون دو رقمی شدن😂😂

من دلم خواست زایمان کنم🥲🥲

من میخوام زود۳۸ هفته بشم زایمان کنم از این استرسا راحت شم

😂😂😂😂

🫡🫡🫡🫡

برا منم پر از خانمایی که زایمان کردن یک ماه دو ماهشونه🥴😂

غیر از من🤣🤣🤣

منم دلم میخواد همین الان ۴۰هفتم باشه😅

واسه من شده ۳۶ هفته و زایمان زودرس

خوش به حالشون

😂😂😂این دقیقا تو این هفته اتفاق میوفته
الان برای من پر از بچهای بدنیا اومده‌س
ختنه و کولیک و شب بیداری و رنگبندی پی‌پی و‌...

سوال های مرتبط

مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی🎀 مامان توت فرنگی🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس کوچولو🦋 مامان پرنسس کوچولو🦋 هفته سی‌وششم بارداری