نترس منو شما نزدیکیم😁
برا من همه زایدن یا۱۰روزگیشونه😂😕
اره برای منم همینه اونا رو میبینم دلم میخواد زودتر بگذره
از منم ایشالا از ماهم زود بگذره و کامل بشن بدنیا بیان بچه هامون
من فقط موندم فک کنم 😫
برا تو خوبههههه برا من زایدن🫣👩🍼🤣
مال منم ک همه سقط کردن چراهمچینن😑
و منی که تازه وسط راهم
ما هنوز اینجاااایییم🙋🏻♀️😅
کاش منم۳۸بودم😮💨
اتفاقا برا من فقط ازمایش گلوکز میاره همه ۲۶ تا ۲۸ هفته هستن😅
برا ما که والا همه میگن کولیک
داره
شیر منو نمیگیره
شیر خشک چقدر بدم
چکا کنم پس نزنههه
اره برای منم خیلی میاره 😍
دوست داشتم منم الان ۴۰ هفته بودم
واسه من امروز همه با دختر کوچولو یا پسر کوچولوشون دو رقمی شدن😂😂
من دلم خواست زایمان کنم🥲🥲
من میخوام زود۳۸ هفته بشم زایمان کنم از این استرسا راحت شم
😂😂😂😂
🫡🫡🫡🫡
برا منم پر از خانمایی که زایمان کردن یک ماه دو ماهشونه🥴😂
غیر از من🤣🤣🤣
منم دلم میخواد همین الان ۴۰هفتم باشه😅
واسه من شده ۳۶ هفته و زایمان زودرس
خوش به حالشون
😂😂😂این دقیقا تو این هفته اتفاق میوفته
الان برای من پر از بچهای بدنیا اومدهس
ختنه و کولیک و شب بیداری و رنگبندی پیپی و...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.