۱۹ پاسخ

فک‌کنم همیشه اونایی که چند هفته از ما بیشترن رو میار۶

یکی دو ماه بالاتر و پایینترتو نشون میده

منم کل تاپیکام شده همین

نه برای من هفته های بالا میاره
منم ۲۸هفتم هنوز

اره عزیزم

اره از دیشب همشون دارن زایمان میکنن کاش منم جزشون بودم😫😫😫😫😫

اره والا همه زاییدن جز ما🤣

آره🙃

اره من حس میکنم فقط من نزاییدم😂🤦‍♀️

منم حس میکنم فقط من موندم😂

اره منم برام سوال شده

دقیقا همه فارغ شدن به غیر از ما انگار 🫣

اره شاید ۳۰ رو رد کردیم و رو به زایمان پیش میریم تو سیستم اینجوری میشه که زایمان و بعدشم بیاره برامون

استرس میگیره آدم

منم هنوز زایمان نکردم کاش منم الان بچه ام چند روزش بود دیگه از کمر درد و پادرد خسته شدم

اره روزای ماهم که نمیگذره بخدا خسته شدم

اره امروز اینجور شده

اره والا

اره منم

سوال های مرتبط

مامان علی و حسن جان مامان علی و حسن جان روزهای ابتدایی تولد
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری