۲۵ پاسخ

بارداری کلا سخته ولی گاها ناخواسته باردارمیشیم مثل من ک بعد چندسال از ازدواجم پسر اولم دنیااومد سال سوم ازدواج بعدم پنج ماهه ک شد فهمیدم باز باردارم دوماهم تموم شده بود قلب داشت نتونستم سقطش کنم گفتم حتما حکمت خداست ولی واقعا سخته ی بچه ک تازه مبخواد راه بره میره اینور اونور خودمم سزارینیم شکم داشتم بعد زایمان الانم خیلی بزرگه اندازه الان شکمم ک شش ماهمه اندازه ماه اخربارداری اولمه کلا تو فشارم ولی دا کاریه ک شده بازم خداتو شکر کن جای من بودی الان کلا شاید از بچه هم میفتادی 😂ساعت ۱شبه هنوز نخوابیده بزاره ماهم بخوابیم آقا میگه بازی کنیم

من که همین یکی رو میخواستم
ولی احیانا بیشترم میخواستم
با زایمان و یک ماه بچه داری دیگه عمرا می رفتم سراغ دومی

والا من سر بارداری اولم خیلی اذیت شدم چون دوقلو بود و یکیشون تو شکمم مرد دیگه توبه کردم که بچه نیارم ولی ناخواسته باردار شدم نتونستم سقطش کنم دیگه مجبور شدم نگهش دارم بچه ی اولمم الان دوسالش شده شرایط خیلی بدیه🥴

منم بعد۷سال دومی رو باردارم

عزیزم بارداری با بارداری فرق میکنه هرچند که کلا سخته ولی من سر بچه ی اولم میمردمو زنده میشدم تا ۱۶هفته آبم میخوردم بالا میوردم ولی تو این بارداریم خذاروشکر چیزی نفهمیدم

اگه قرار بود فراموش نکنیم سختی هاشو که نسل بشر منقرض میشد خواهر...خلقت خداس دیگه وقتی میاد شیرینیش همه سختیارد از یادت میبره
منم الان فکر میکنم دوبارع همه چی از اول زایمان یه جور مرحله به مرحله رشدش هرچی سر پسر اولم‌گذروندم ریز به ریز فکر میکنم جلو چشمم میاد 😁 نفخ و کولیک و دندون و واکسن و ختنه و .....

من بعد ده سال با عشق آوررم ولی ده سال مقاومتم ستودنی بود😂

بعد چندسال دلت بچه کوچک میخواد.من بیشتر بخاطر تنهایی دخترم حاضر شدم بچه دوم بیارم بچم خیلی تنها بود اذیت میشد الان آنقدر خوش حاله منتظر داداش بیاد ازش پرستاری کنه

بنده یه خرشده هیتم بعد چهارسال تا سال پیش میکفتم غلططططط کنم بیارم 😂

منم سر این بارداری خیلی اذیت شدم از طرفی هم از زایمان خیلی وحشت دارم میگم همین یه دونه انشالله بمونه برام میخوام تک فرزند باشه .دیشب همسرم میگفت چه تک فرزندی من میخوام بچه م خواهر و برادر داشته باشه هرجور باشه رازیت میکنم🤭🤭🤭🤭

آره منم‌پسرم دنیا اومد به شوهرم میگفتم اسم بچه بیاری من میدونم وتو🤣
پسرم ک ۴ سال شد خودم اصرار کردم ک یدونم بیاریم دیگه شوهرم با کمال میل قبول کرد
اوردیم الان باز میگم😂😂 چقدر سخته چرا دیر میگذره

وقتی بعد از به دنیا اومدن لذت مادر شدنو میچشی همه ی دردا و استرسایی که تو بارداری داشتی یادت میره، در قبال اینهمه درد یه چیز با ارزش بدست میاری خیلی طبیعیه یادمون بره ۹ ماه چی کشیدیم

منم دومی رو باردارم فقط واسه این ک دخترم تنها بود و همبازی نداشت🤦ولی واقعا بعد چندسال یادت میره همه این دردا و دوباره هوس میکنه آدم

متاسفانه ادم خیلی فراموشکاره
یادمون میره این درد و سختی‌هارو

من موقع زایمان اولم همش به این فکرمیکردم چطورمیتونم بازم بارداربشم دو باره این راهو برم اون موقع دوست واسه بچه دوم تواقدام بود میگفتم چطور میتونه به بارداری وزایمان دوم فکرکنه ولی الان خودم باردارم 🤭🤭🤭

من همین الانشم دوست دارم زود اقدام گنم برای دومی که دختر بشه 😅😅
یعنی میخوام بگم گول میزنم نمیخورم😂

سلام اینجاب خرشدم دومی آوردم 😂🤭

وقتی زایدی یادت می‌ره دردارا
میری تو فکر بعدی🤣 مثل ما

بارداری اولم خیلی سخت بود هیچ وقت دیگه نمی‌خواستم بچه بیارم این یکی و نا خواسته باردار شدم جالبیش اینه این یکی چن برابر سخت تر بود.

آدمیزاد فراموش کاره
منم همینطورم
همش میگم شُکر
همین کافیه دیگع،از بس اذیت شدم
همه دردی رو کشیدم من ت بارداری
ولی همه میگن بعدش یادت میره و دلت هوس میکنه بیاری

اره عزیزم شیرینی های بچه رو که ادم‌ببینه و اون راحتی بعد ۲ و سال بچه که بیاد
متاسفانه بازم آدم خر میشههههه

یادت می‌ره گلم کم کم دوباره بلانسبت آدم خ.ر میشه باز

صد درصد😂

منم همین توفکرمه چون خیلی اذیت شدم از اول بارداری همه میگن خر میشی میاری ولی جالبش اینجاس حالم بد بود میگفتم نمیارم همین الان یکم بهتر شدم هنوز تموم نشده درد و ... ام میگم اگر بتونم میارم🙄😐

اره عزیزم یه ۴.۵ سال بگذره
بازم خر میشیم ما خانما🙀😂😂

سوال های مرتبط