برث می خوبه من گرفتم ولی همین قیمته🤭
من اونت استفاده میکنم الان کوچیک شده باید برم سایز بزرگ بگیرم میگن سه تومن شده ولی خب شیشه شیر بنظرم ارزش داره
من بیبی لند خریدم عالیه
من ک دادم و راضی ام
تازه سرشیشه رو عوض کردم ۹۰۰ تومن😁😂
هیچ وقت بیبی لند طرح اونت مثه اونت فیلیپس نمیشه اینو اویزه گوشت کن😂😂😂واقعانم ارزش داره من گرفتم هم دکتر براونز عالیه هم اونت فیلیپس
من اونت دارم راضی ام
تازه کلی پول دادم به دکتر براون انداختم اونور دوباره شیشه بعدی رو هم اونت خریدم
خداروشکر منم از اول گرفتم راضیم حتی وقتی بچه شیر نمیخوره ولی شیر تو شیشه هست از بغلش هوای اضافی رو خالی میکنه خیلی خوبه
من خریدم لب نزد مونده گوشه کمد بی بی لند ارتودنسی فقط میخوره
من ک راضیم چیکو خریدم چند تا مارک دیگه گرفتم اصلا به درد نخورد از همون اول اونت میخریدم انقد پولمو دور نمیریختم😂
منکه از اونت راضیم۳ملیون هم بشه باز میخرم چون بچم راحت شیر میخوره
بی بی لند بخر طرح اونته من هیچوقت اینهمه پول نمیدم بابت شیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.