سونوی رشد کی میرید خانما؟



زایمان فرزندپروری سزارین طبیعی پوشک

۱۷ پاسخ

۳۰,٫هفته گفته برو

من تازه یه روزه رفتم ۳۰هفته سونو رشد دخترم ۱۵۹۰شد

من یکبار بیست هشت هفته رفتم یکبار سی هفت هفته

من امروزمیرم

هم ۲۶ هفته هم ۳۲ رفتم

من دیروز رفتم یدونه هم ۲۹ هفته رفته بودم

من این هفته ک ۲۸ هفته و۵ روز میشم نوبت سونودارم

نوشته هفته بعد برم

اولی ۲۸ هفته رفتم بود یک کیلو
بعد ۳۲ رفتم بود ۲ کیلو
و اخری ۳۶ رفتم بود ۳ کیلو

یکی ۲۸ رفتم یکی ۳۰ بعدیو ۳۵ گفت برو

من ۲۹ هفته رفتم ،یکیم دیروز ،

من به گفت 28 تا 30، 31 برو
حالا یا این هفته میرم یا مثل دخترم 32 هفته

من ۲۶ هفته نوشته یکیم بعد ۳۰ هفتگی

من یه بار ۲۵ رفتم
یه بارم ۳۲ قراره برم

من ۲۸ هفته و یک روز و ۳۳هفته و‌۵ روز و ۳۶ هفته و یک روز رفتم

من ۲۷ هفته برام نوشتن انجام دادم
بعدیمم ۳۳ هفته ست

دکترم گفت ۳۲ هفته مینویسه

سوال های مرتبط

مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی