این سنو خوبه قدم توش نوشته ؟

تصویر
۵ پاسخ

خوبه عزیزم منم 31هفته رفتم سونو

قد نمی‌نویسند
مهمم نیست
طول ران مهمه تقریبا میشه قدشو فهمید خوبه یا نه

خواهر چند هفته بودین سونو دادنی؟

انگار سونوگرافیت خوبه

عالیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان میثم💙 مامان مامان میثم💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سه تا بچه مامان سه تا بچه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیها💕نلا💕 مامان نیها💕نلا💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دوقلو مامان مامان دوقلو ۲ ماهگی
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین 🩷 مامان ماهلین 🩷 ۱۴ ماهگی