خانوما من تازگیا ب بوها حساس شدم 🤦‍♀️🤦‍♀️

۶ پاسخ

تازه اول راهی 😜

خوش امدی به کلاب عسلم 😍

منم بوی همه چی بدم میاد
اصلا بهم بخوره میمیرم

بو خیلی اذیتم میکنه حتی عطر

طبیعیه من هم چنان حساسم

طبیعیه من همچنان حساسم

سوال های مرتبط

مامان آلوچه پسر مامانش 🩵 مامان آلوچه پسر مامانش 🩵 هفته نوزدهم بارداری
مامان تـــو دِلــیم🎀 مامان تـــو دِلــیم🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری