۹ پاسخ

تو دیجی کالا ک ۱۷۰۰ زده

اگ الان میخای بگیری این قسمت جلوش رو بذاری بچت جا نمیشه توش اذیت میشه،پسر من داره وقتی میشینه خصوصیش اذیت میشه قسمت جلوش رو هم باز کنم ایز میخوره میفته نمیتونه خوب خودشو نگهداره

من بهمن ماه 800 گرفتم از دیجی کالا الان گرون شده

من برا دخترم پارسال از دیوار خریدم ۲۵۰خدایی نو بود خانومه میگفت گذاشتم انباری اصلا استفاده نکردیم

من پارسال ۶۰۰ پرسیدم...ولی یکی لازم داره بایدبخرم

من تقریبا پارسال خریدم ۷۵۰

۱۵۰۰ دیدم تو بازار ولی واسه الان کوچکن

برای زیر ۲ سال خوبه

من برای پسرم پارسال۴۵۰گرفتم

سوال های مرتبط

مامان پرهام مامان پرهام هفته سیزدهم بارداری
مامان محمداحسان مامان محمداحسان ۳ سالگی
مامان آرشیداخانوم مامان آرشیداخانوم ۴ سالگی