۲ پاسخ

عزیزم من بیست و سه روزگی بردمش ختنه
اصلا سخت نبود فقط تا اولین جیش رو بکنه سخته بعدش دیگه راحته
فقط بهداشت رو رعایت کنید من زود به زود پوشک عوض کردم هربار پماد موپیروسین میزدم خیلی خوب بود
و پاراکید دو روز اول حتما بده بهش

عزیزم من دیشب بردمش ختنه کردم ب روش حلقه/بشدتتتت استرس داشتمو ترس و

ولی فقط امپوله زدن یذره گریه کرد در حد زدنشو تموم شدنش ترسیده بود بغلش کردم اوکی شد بقیش زیاد نفهمید
جیش اولشم شدید گریه کرد کبود شد ولی همش۳۰ ثانیه بود تموم شد
فقط ۴ساعت یبار باید پاراکید بدی قشنگ تا صب خابید طبق معمول دوبار برا شیر بیدار شد خودمم قطره تایمی میدادمش

اینم بگم قبل بردنش پیش دکتر پاراکید دادمش گذاشتم امپوله زدن بعد شیر دادمش با سینه اروم شد
پوشک سایز ۲ بود بعد ختنه ۳ براش بستم ک اذیت نشه
همین😐😐😐

سوال های مرتبط