واسه منم ۲۹ هفته دو روز ۱کیلو دویست گرم بود سنو گفت وزنش کمه ولی دکترم گفت ۱۰۰ گرم چیزی نیس بیشتر استراحت کن به سمت پهلو چپ لیدی میل نسخه کرد دارم روزی دوبار میخورم
فاطمه جون بله داری؟
لیدی میل بخور
بمب وزن گیری جنین از ۳۱ به بعده نگران نباش
الا بستنی خوبه قند نداری بستنی بخور
مخصوصا بستنی روناس قیفیش🥴🥴😍😁😭
امان از این استرس وزن منم اون هفته رفتم سونو وزنش ۱۹۰۰بود بهم گفتن وزنش کمه نمیدونم واقعا چیکارکنم دیگه
من ۲۸ هفته رفتم یک کیلو بود گفتند کمه، لیدی میل تجویز کرد برام و امپول هپارین برای خونرسانی بهتر به جنین
من با وزن گهواره میرم جلو وزنش ک میزنه استاندارده بعد هفته ۳۰ خیلی رشد میکنه
خیلیم خوبه
منم تو ۲۹هفته وزن بچم۱۲۶۰بود دکتر سونو گفت خیلی خوبه نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.