پرولاکتین پایین (Hypoprolactinemia) معمولاً کماهمیتتر از پرولاکتین بالا است و در بسیاری از موارد مشکل جدی ایجاد نمیکند — مگر اینکه با علائم خاصی همراه باشد.ممکن است باعث اختلال در شیردهی شود.
پرولاکتین 1.0 پایین بوده
اگر TSH هم 0.62 باشد، از نظر TSH معمولاً مشکلی نشان نمیدهد
اون ازمایش بالاییه مال چیه تیروئید یا چیه جوابش چی میگه
پرولاکتینت از رنج نرمال کمتره
خیلی کمهه برا شما باید قرصمصرف کنید که نرمال بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.