من که بچم رشد نکرده تا ده هفته بمونم برام مشکلی پیش نمیاد

۲ پاسخ

چه ربطی به گوشی داره.یعنی برای ماهایی که همش گوشی دستمونه و کارمون با گوشی هست که اصلا نباید رشد می‌کرد.این حرفا چیه از خودتون در میارید

چرا رشد نکرده از گوشی زیاد استفاده میکردی؟

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم مامان دختر نازم هفته بیست‌ودوم بارداری