جیش باید بکنه ینی ۱۰صب باید پوشکش سنگین باشه از جیش اما مدفوع نکنه اشکال نداره
بعد۸ساعت پوشکشو باز کن بذارش یه کن ازاد یه کم از خواب عمیق بیرونش بیار بعد خودش ادرار میکنه
پسر منم والا از ساعت ده شب که میخوابه تا شیش صب ادرار نداره🙂بعد که پامیشه دیگه فورااان میکنه😁
وای ببرش دکتر حتما امکان نداره خیس نباشه اصلا
من دخترم اینجوری بود حالا شیرخشک هم میخورد هر ۳ ساعت ولی از ۵ ماهگی شبا بازش میذاشتم تا صبح جیش نمیکرد سرهمین هم راحت هم زود گرفتمش از مای بیبی
توشب کمتر ادرار میکنن ینی مثه روز نیست درکل ۱۰ساعت زیاده سعی کن بعد ۶ساعت بهش شیر بدی
پسر منم وقتی خابه یا جیش نمیکنه یا خیلی کم
😳😳😳وای این همه وقت بچه گشنه نگه میداری نصف شب برای شیر باید بیدارش کنی خوب نیست انقدر گشنه بمونه به خاطر همون ادرار نمی کنه
ده صبح باید پوشکش پر جیش باشه دیگه شیر نمیخوره حتما
لابد شیر نمیخوره،خودت ساعت بذار بیدارش شیر بذار دهمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.