منم ویترین نمیخام بخرم حس میکنم هم جاگیره هم قدیمی شده بجاش میخام شلف بگیرم ک زیادفضای اتاقو نگیره
شلف بخر عزیزم
خیلیم باکلاس
سلام عزیزم گروه شهرکرد داریم روبیکا پیام بده عضوت کنم ayda_tir
سلام عزیزم گروه شهرکرد داریم روبیکا پیام بده عضوت کنم ayda_tir
ویترین دیگ از مد افتاده ک همون شلف یا باکس هم با کلاس تره هم جا گیر نیس
شلف بزن زیرشم دراور یا باکس چوبی بذار هم بیشتر استفاده میشه هم شیک تره
شلف یگیر
شلف یا باکس بگیر بهتره
میتونی چند تا عروسک شیک ترشو بزاری روی کشوش ،یا ازین استندای چوبی یا حصیری بگیری
بهتر ویترین خیلی دهاتیه چندتا عروسک شیک گرون بزار رو دراورش دو س تا کافیه
خب ویترین بخر اگه دوس داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.