پسر من اصلا لب ب غذا نمیزد هیچی نمیخورد برا من همین یکدفعه قطع کرد شیرش
من شیرخشک روز یهویی قطع کردم بهش پاستوریزه دادم شبا موقع خواب دم صب فقط خودش دوبار طلب شیر کرد الان پاستوریزه هم بهش نمیدم ک دیگ ترک شیشه شده موند گرسنه خودش غذا خورد
من تو شیشه اش آب ریختم خورد خوابید
من از چهارشنبه شیر روزش رو قطع کردم، موقع خوابیدن هم نذاشتم بخوره چون عادت داشت فقط با شیر میخوابید، دو روز اول یکم اذیت کرد، کلی بغل میکردم و راه میبردم تا بخوابه، ولی الان خداروشکر رو پا میخوابه خودش، فقط نصف شب که بیدار میشه فعلا میخوره که اونم یکی دو روز دیگه ببینم اگه کمتر نشد صبر زرد بزنم ترک کنه
تدریجی خیلی بهتره من تدریجی گرفتم روز رو الان فقد قبل خواب یخورده میخوره
من موفق شدم شیرشو کم کنم یه جوری که فقط قبل خواب یکم میک میزنه الان میخوام تلخک بزنم دیگه اون یکمم دیگه نخوره
به خودت بستگی داره که اولویتت راحتیه خودته یا اسیب بچه
هرچند که ب نظر من تدریجی چون یواش یواش کممیشه برای هر دو راحتترم هست
من از امروز یه پیمونه از شیرشو کم کردم یه هفته اینجوری بدم بعد دو پیمونه کم کنم
من تدریجی نتونستم الان زدم تو کار یهویی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.