۴ پاسخ

برای من ۹۶هست قند ناشتام دکتر میگه عایت کن یه هفته هست رعایت می کنم آیا احتمال اینکه دیابت بارداری بگیرم هست؟

قندمصنوعی رو کلا قطع کن قندطبیعی روکاهش بده
غذاهایی مثل ماکارانی برنج و نوشابه و سس اینارو نخور
بجاش عدسی اسفناج تخم مرغ ماهی بخور

برا منم بالا بود 95 دکترم گفت چیزی نیست مهم قند یه ساعته اس که اون خوب بود ولی خب خودم رعایت میکنم رفتم دستگاه تست قند خریدم هر روز چک میکنم الان شده 77

خوبه دیگه عزیزم

سوال های مرتبط