۳ پاسخ

سرلاک نمیدم کلا

من فقط صبحانه ها میدم چون بیشتر بدم یوبس میشه...من یه سرلاک فرنی برنج تموم کردم الان دارک سرلاک حریر بادوم بهش میدم این خیلی خوشمزه تر از برنجه اس

فقط صبح اونم بخاطر اینکه فرنی حریره نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی