۴ پاسخ

دختر من تو آخرین سونویی که دادم یک شب قبل زایمان گفتن کلیه چپش ورم داره ، 8 روزگی سونو انجام دادم خیلی خفیف شده بود سه ماهگی انجام داد سونو خداروشکر برطرف شده بوده دیگه هم نبردم سونو

یعنی چی

پسر منم داره هر ۳ ماه سونو چکاپ میدیم کلیه چپش خفیف داره دکتر گفته فعلا فقط سونو بشه هر چند وقت یبار من از جنینی متوجه شدم تو سونو انومالی

بچه من داره هنوز تحت درمانشم

سوال های مرتبط