۹ پاسخ

خب بنظرتون الان کجا برم اونجا که قیمتش بالاس برم یعنی دقیق تره

رقیه عظیمی درسته یکم اخلاقش تنده اونم گاهأ ولی خیییلی دقیقه کارش درسته

اون رقیه اس این سهیلااااا خانوم

منم ۱۷۰۰ رفتم زنجان نرفتم ها
رقیه عظیمی قبلنا با تأمین اجتماعیم قرارداد نداشت فاکتور میداد ولی کارش بد نیس
پیش برجی نرفتم مامانم میره

معمولا سونو انتی مهم‌ترین سونو و غربالگریه که اگه بهتری بری خیلی بهتره که دقیق همه چیو بررسی کنن

میدونی بنظر من ربطی به کار دکتر ندارع
من ی جای معمولی قیمت گرفتم که دکترش اصلا معروف نبود گفت ۳۸۰۰
ی جای دیگه گفت ۳ملیون
اما یه دکتر خیلی معروف ک اصلا وقت کمتر از ی ماه نمی‌رسه بهت گفت ۲۵۰۰با بیمه شد۱۶۰۰

بیمه داری با بیمه برو
من دیروز با بیمه رفتم

منم ۴۸۰۰ دادم

خوشبحالتون ،اینجا ۵ و خورده ای قرار از ما بگیرن😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان سه دختر 🩷 مامان سه دختر 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق کوچولو ✨️ مامان فندق کوچولو ✨️ هفته بیست‌وسوم بارداری