سلام خانمی زنجانی سونو ی دکتر رقیه عظیمی خوبه دقیق هست ؟

۱ پاسخ

من سونو قلب و انتی رو رفتم پیشش ولی انومالی رو قبول نمیکنه میخوام برم پیش سلطانی،نمیدونم دقیقه یا نه من به هرکی گفتم رفتم پیشش ایراد میگیرن نمیدونم چرت

سوال های مرتبط